Juletid

Äre någon fler än mig som tycker att de senaste årens julkalendrar suger????
det ska vara julmys, snö o mkt pynt o bara sådär...nii vet myyyysigt! Nu ska jag inte sägar för mkt för jag har faktiskt missat första avsnittet av julkalendern, men ngt säger mig att den inte alls är så julig som iaf jag vill att den ska va. Ni vet..när ni va små..allt sådant ska finnas med.

Vi har pyntat sparsamt detta år för vi ska köra upp till norrland o fira jul detta år o jag "can´t wait"!
Är typ färdig med julklapps inköpen..o det känns najs! Med tanke på att jag började redan i oktober..man ska vara ute i god tid! Hehe...

Nä that´s it for now...gonna go watch dom desperata damerna på tv:n nu :)

Kommentarer
Postat av: daniella

haj, det går bara bra med garderobsblommorna :) det har vuxit fram lite bäbisar :)



ang. julkalendern, håller med dig! både jag och mamma gör det. vi såg den ikväll bara för att.. men hade samma synpunkter som du !



cant wait til' you guys kom opp! <3<3<3<3<3<3

2009-12-03 @ 20:17:13
URL: http://sittingonthefloor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0