Börjar jag få gröna händer?

Hör o häpna.. Jag tror bestämt att jag behövde några knuffar i ryggen för att få det gjort...nu har ja äntligen börjat ta tag i trädgården!! Passar på medan mitt lilla gryn sover vilket tog ett litet tag idag. Det räckte minsann inte att sova i vagnen ute i friska luften. Nä hon, likt sin far, somnade i vår säng med tv´n igång..inte för inte som jag fick gåshud när jag tänkte frammåt. Hoppas hon kommer att älska vara ute i friska luften! :)
Hon gjorde förresten ett nytt framsteg idag. Hon vände sig från rygg till sida. Vet ej om hon är bekväm lr smart för hon lyfte bara benen, 90grader i knävecket, ovanför kroppen och knäppte händerna samt höll dem ovanför hakan o när hon förde båda händerna åt sidan så följde kroppen med..inget avancerat.. hon nyttjade tyngdlagen. Hm...fick mig ett gott skratt iaf då det såg rätt så roligt ut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0