Efter helgen

Varit med hela teamet på Knutan. Har en jättefin barnvakt åt min bebbe så jag får gå ut på banan och "skjuta lite"...nice..
Fick några finfina MC bilder som jag funderar lite på vad ja ska göra med.
Varmt va det under helgen. Har bränt mig både här och där..lite självförvållat då man hade med sig sollotion.
Annars va det skoj att träffa brorsan. Ser han allt mer sällan nu och det är klart, han är det närmsta ja har till min familj som i övrigt bor i norrland så det brukas kännas bra att träffa honom mellan gångerna. :)
Har haft en blixtrande huvudvärk idag! Argh! Sällan ja har sådan värk. Denna gång började det med att jag inte kunde läsa tidningen. som ett kalejdoskop såg det ut där jag fokuserade blicken. När det gått över kom huvudvärken. Märk väl att ja inte varit ute i solen innan detta hände..mysko. Dricker bra tycker ja också att ja gjort..Nåväl.. Nu mår ja prima igen. Tösen har vart jättedukti idag då vi vart på BVC. Hon är nu 66cm lång o väger ca 7,5kg. En liten mumsbit vill säga :)
Nä nu ska ja lägga upp lite pix på hemsidan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0