Inte bra

Börjar känna mig snuvig. Inte bra. Känns som om så fort man börjar komma igång med träning så kommer snuvan...vill inte göra uppehåll! Hatar uppehåll då man satt fart! Vad göra? Börjar morgonen med citronte med honung..tror att det ska göra verkan..mest psykiskt tror ja.
Min mamma brukar alltid säga att man måste tänka sig frisk. Det är A o O när man känner att det är ngt på gång. Tror att det ligger något i det. Kloka mor med sina huskurer om man får kalla det för det.

Va på Willys idag. Skulle handla Majsgröt till vår lilla knodd...Va tro ni jag kom hem med?!?! Den där förbaskade Majsvällingen! Snacka om disträ människa. Funderar på va ja ska göra med den...Hm. Har kvar kvittot så det lutar åt att lämna tillbaka den.

Nä nu ska jag borsta mina gaddar o krypa till kojs..

Natti natti

Kommentarer
Postat av: minstaste lillasyrran

jag känner att jag håller på bli sjuk nu också.. ska dricka citronte med honung strax <3 minns när vi drack det då jag var på besök hos er! mys. hur gott som helst=)

skriv mer carroo vill veta vad som händer för er där nere i skåneland :)

2009-09-21 @ 23:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0